HappyMom Forumumuzda her gün 50 binden fazla anne bir araya geliyor; deneyimlerini paylaşıyor, sorular soruyor ve birbirine destek oluyor. 💜 Biz de bu hafta en çok ziyaret edilen ve en çok konuşulan 10 forum başlığını sizin için derledik. 1-Kaç Haftalık Oldunuz Kızlar😍 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2299138-kac-haftalik-oldunuz-kizlar 2-Mükemmel Doğum & Hastane Hikayem🌸🤲🏻🧿❣️🐣🫶🏻 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2297217-mukemmel-dogum-hastane-hikayem 3-Gelsin Göbüş Fotoğrafları📸🤰🏻🐣 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2297629-gelsin-gobus-fotograflari 4-Kız&Erkek Bebiş İsimleri💫 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2296493-kizerkek-bebis-isimleri 5-Doğum Belirtileriniz 👶🏻 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2296351-dogum-belirtileriniz 6-Eşiniz Karnınızı Seviyor Mu?🤗 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2298495-esiniz-karninizi-seviyor-mu 7-38+1 Spinal sezaryen doğum hikayem 🥰 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2298726-381-spinal-sezaryen-dogum-hikayem 8-Ne Aşerdin 🤤/ Neyden Tiksindin 🤢 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2299196-ne-aserdin-neyden-tiksindin 9-Cinsiyete Göre Karnınız Nasıldı?🤰🏻 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2298822-cinsiyete-gore-karniniz-nasildi 10-🧸🎀Bebeklere Hastane Çıkışı🎀🧸 https://forum.mutluanneleriz.com/d/2296609-bebeklere-hastane-cikisi
Ahsen58 Merhabalar yayorlı günler arkadaşlar benim 7 aylık bebeğim var sezeryanla dogım yapdım şimdi yine gebelikten şüpheleniyorum ve çok korkuyorum dıkişlerime bişey olcak diye bu durumu yaşayan varmı
Havin49_ Ahsen58 korunmadım mı 2 sene önerilmiyor ama burda bi sene içinde iki sezeryan olanı gördüm ama çok ağrılı geçtiği söyleniyor
Ahsen58 Korunduğunu halde oldu bence test yapıyorum silik çikiyor ikinci çizgi adet günüme daha 10 gün var ama çıkıyor hastaneye randevu aldım bakalım varmı yokmu
szr1608 Kızlar ben 33 haftalığım doktoruma normal mi olucak sezaryan mı drdim normal dedi sizce değişir mi işk doğumum olucağı için bilmiyorum