happycat Kızlar merhaba. Ancak kendime gelebildim. 11 Nisan’da doğum yaptım. Spinal anesteziyi tercih ettim. İlk doğumda da onu tercih etmiştim ve memnun kalmıştım. O ana şahit olmak çok güzel. Ameliyat sırasında çok şükür her şey yolunda gitti. Beş on dk içerisinde bebeğimin ağlama sesini duydum. İlk teması yaptıktan sonra giydirmek için götürdüler. O şurada benim dikişlerimi yaptılar. Gerginlikten mi bilmiyorum çenem çok titredi sonra bir şey yaptılar geçti. Ekip zaten orada çok güzel ilgilendiler. Benim dikişlerim de tamamlanınca odaya gittik sonra bebeğimi getirdiler. İlk emzirme başarılı oldu. İki gün güzel emdi ama sonrasında meme reddi yaşadık maalesef. Şimdi sağıp veriyorum mama ile destekliyoruz. Biraz da teni sararmıştı o yüzden ekstra dikkat etmeye çalışıyorum. Pazar günü hafif bir baş ağrısı başlamıştı ama ağrı kesicilerle geçmişti. Pazartesi akşama doğru inanılmaz bir baş ağrısı yaşamaya başladım. Perşembe sabah itibariyle geçti çok şükür. Spinal in baş ağrısı buymuş demek ki dedirtti. Doktorum her zaman olmaz ama olduğunda genelde üç günde geçiyor dedi. Dediği gibi oldu. Ama o üç gün bazen ağlatacak bir ağrı yaşadım. Sadece uzanınca geçiyordu. Ben de mecbur olmadıkça ayağa kalkmadım. Çok şükür geçti bitti şimdi. Sizler de sağlıkla kucağınıza alın bebişlerini İnşallah 🥰
happycat happycat Doğumu Kayseri Acıbadem’de yaptım bu arada. Doktorum Niğde’de Tarık Demirdağ. Doktorumdan da hastaneden de çok memnun kaldım. Doğumdan sonra da hemşireler çok güzel ilgilendiler. Ne zaman bir konuda zorlansak bebek hemşiremiz de hemen geldi yardımcı oldu. Dikişlerim konusunda çok şükür sorun yaşamadım. Ama ben ilk yürüyüşten sonra sürekli yürüdüm açılmak için. Bunun da faydası olduğunu düşünüyorum.
Ekonomist28- happycat canım maşallah öncelikle tebrik ederim, benim de 2. Sezaryenim olacak inşallah 5 mayısta. İlkini çok kolay geçirmiştim ağrım sözüm olmamıştı. Sadece ağustos ayı olduğu için terleyince yanma olmuştu. Şimdi ikinci olacağı için korkuyorum. Acaba aynı yerden kesik ağrır mı nasıl olur diye. Arada neredeyse 4 sene olmuş olacak. Ben ilkinde uyuşmadım denemeye rağmen. Bu defa yine bir kere spinal deneyin diyeceğim olmazsa genel anestezi. İkinci sezeryan yani kolay mı nasıl geçti. Ağrı sızı olarak. Bende Medicalpark da doğum yapacağım İstanbul da ❤️
zeyzzeyy happycat Doğumu Kayseri de yapıp Niğde’ye mı geçtiniz eğer öyle yaptıysanız yolculuk sürecinde dikişleriniz ve bebeginiz konusunda zorluk yaşadınız mı bende aynı durumu yaşayacak gibiyimde endişelerim var. Bu arada bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 🙏
happycat Ekonomist28- Benim de 4 seneye yakın olmuştu. Dikiş noktasında bence sorun olmuyor hatta ilkine göre o konuda daha hızlı toparladığımı düşünüyorum çok şükür. Kendinizi hiç strese sokmayın. İlk kalkıştan sonra da bol bol yürüyün. İnşallah kolay ve sağlıkla geçer sizin de doğumunuz 🤲🏻
elizeymenn Ekonomist28- bende 5 gün olsu doğum yapalı korkmayın 2 ci oldum 2 gün ayaktaydım hafif bi ağrı sızı var tabiki ama oda geçecek inş hatta ilkinden daha rahatım
Ekonomist28- happycat Allah razı olsun canım, insallah, zaten acı eşiğim yüksek biriyim. İlk doğumda da hemen kalktım bol bol yürüdüm onun çok etkisi olduğunu düşünüyorum, bunda da devam edeceğim. Tekrar teşekkür ederim 🤩
happycat busek0987 Özelde olmuştum ilkini de. Pişman değilim benim panik düzeyinde korkum vardı çünkü.
happycat azra01 Yarım saat kırk dk falan sanırım ortalama. Bebek hemen çıkıyor da dikişler sürüyor biraz.
happycat aydkut Çekiştirmeleri hissediyorsunuz ama acı değil. Yani birilerinin dokunduğunu bebeği ittirdiğini vs hissediyorsunuz ama ağrı vs olmuyor. Bence korkulacak bir durum değil bu da.
azra01 happycat ben ilkinde hissettim diye uyutmuşlardi pek hatırlamıyorum uyandığımda odaya gidiyordum suan 2. için cok korkuyorum ya yine hissedersem yaa midem bulanır kusarsam diye şimdiden korku sardı içimi bide devlette dogum yapacam benden once bebegi odaya götürürlerse diye endişe ediyorum herkes basina toplanır falan diye off cok heyecanli ve korkuyorum ya
ervaas happycat benim en korktuğum şey uyuştuktan sonra hissedemeyince bel altını panik yaşarsam diye korku basıyor bana 🤦
happycat azra01 Devlette nasıl oluyor bilmiyorum ama benden önce getirmediler bebeği. Olması gereken de bu bence. Kolay sağlıklı doğumlar diliyorum size de 🥰
nurteeen13 happycat Rabbim sağlıklı analı babalı büyütsün inşallah 😍 ben de nasipse pazartesi sezeryan olacağım ve 38+1 oluyor. Erken değil dimi? Kilosu gelişimi falan güzeldi ama için yine de tam rahatlamadı. Sizin bir sorun olmadı dimi? Bir de emzirme reddetme neden oluyormuş bir bilginiz var mı. Ay korkularım çok sorularım için kusura bakmayın hem panik atak hastasıyım ve kaygılıyı bir insanım. Bir de ilk kez anne olucam ondan heyecanlıyım
happycat nurteeen13 Gelişimi çok şükür gayet iyi. Hastanede ilk iki gün memeyi tuttu da hemşireler de yardımcı oldu. Bizde reddetme sonradan oldu. Ben Biberon kullandım belki ondan kaynaklıdır. Bir de baş ağrım oldu üç gün falan çok zor kalktım. Genelde uzanıyordum o yüzden bu konuda çok üzerine düşemedim. Ben ilk oğlumu da 38+0 da doğurmuştum. Endişe etmeyin haftasını 🙂 güzel kolay sağlıklı bir doğum olur İnşallah.
azra01 happycat teşekkür ederim canım evet özelde senden sonra getiriyorlar bebegi ilk dogumumda oyle olmuştu bakalım devlette nasil olacak