Ahmedinannesi Yavrukusum aa benim de ellerimde ve kollarımda kaşıntılarım oluyor gece onu yazmayı unutmuşum🙈
Yavrukusum Ahmedinannesi yarın konforluk var doktoruma bunuda söyleyecem bardak suyu bile alamıyorum elime düşecek gibi oluyor elim o kadar hissis ve inşallah dua et kilo.almistir bebeğim 😑😥
Yavrukusum Nurerdgn bazen geçmiyor gibi oluyor ama bu hayata hızına ulaşamadığımız tek şey zaman geçicek daha sanki dün gibi 205li günler simdi 100 gün diyor program içim kıpır kıpır oluyor 😍gördükçe
Nurerdgn Yavrukusum ay ne guzel ya maasallah Allahim hepimizi hayırlı saglikli bi sekilde kurtarsin bebeklerimizi de saglikli sihhatli hayirli bi sekilde kucagimiza almak nasip etsin insaallah❤❤❤
Ahmedinannesi Yavrukusum hadi inşallah almıştır 800 gram olmuştur bana da haber verirsinn benim kontrolümde 7 şubat inş kilo alır☺Ama elin neden öyle oldu acaba o kadar hissiz hiç duymadım inşallah geçici bir durumdur😞
Burcuk Yavrukusum bir bakacaksın 50Gün kalmış 🙂) 100. Günü çok beklemiştim iki basamaklılara geçeceğim diye 😂
Yavrukusum Burcuk ay inşallah bende bu iki.rakami görmek için çok şükür o günleride görmek nasip olsun 💙
Yavrukusum Ahmedinannesi ay inşallah sağlıkla almıştır kilosunu yazicam sana aklımdasın 😍😘 ben siskinlikten dolayı olduğunu düşünüyorum hisisligin olması inşallah kötü bişey yoktur 😑
Yavrukusum Ahmedinannesi kontrolümüzü olduk çok şükür toparlamış 850 olmuş ahmet çağrı'miz darısı güzel haberlerle sendende duyalım inşallah 😍😍
Yavrukusum Sarayhelvasi evet özellikle gece sanki etimi çekiyorlar öne doğru göbek büyüyor ya herhalde ondan ??