deletedmom11 UyguLamada SOn 109 fakat sanmıyorum sanki 90 faLan kaLdı gibi geLiyo içimden erken geLcekmiş gibi geLiyo önceki hamilelikdede erkenciydi oğlm
Yavrukusum deletedmom11 bende nedense öyle hissediyorum nisan sonu mayıs başı dedi doktorum ama ben mayısı beklemem diye hep aklımda hayırlısı bakalım artık sağlıkla güzellikle huzurla kucaklamak nasip.olsun bebeklerimizi 😍😍😍
deletedmom11 Yavrukusum benmde mayıs 10Larda dedi doktor ama nisan sonu geLir bu kesin oğLumda 38 de doğdu gününden iki hafta önce geLdi
Esmerhatun66 Gulsum94 Ya sizinde sag kolunizda uyusma varmi? Gece uykudan uyaniyorum gerci zaten uyuyamiyorum da
Yavrukusum Gulsum94 benimde öyle sağ kolum iki gündür ne uyutuyor nede bişey alabiliyorum elime düşecek kadar güçsüzleşti elim 😑ama hamd olsun sağlıklıyiz herşey yolunda bu dönemleri şükür ile geçirmek gerek
Esmerhatun66 Ben ben 115 im buraya kadar gelmek bile hayaldi 🙂 elhamdullillah.bakalim sanirim sonuna kadar gidemicem ama tabi allah bilir
Gulsum94 Esmerhatun66 sağa uzansam sağım uyuşuyor sola uzansam solum sırtüstü uzansam belim ağrıyor uykudan birşey anlayamıyorum açıkcası