Nurerdgn Yavrukusum ay ne guzel ya maasallah Allahim hepimizi hayırlı saglikli bi sekilde kurtarsin bebeklerimizi de saglikli sihhatli hayirli bi sekilde kucagimiza almak nasip etsin insaallah❤❤❤
Aysealty Yavrukusum programa göre benimde son 100🙈ama sezeryan olcagı için muhtemelen 90gün falan kalmıştır.bu ara belim cok agrıyor göbegim birden büyüdü öne dogru cekiyor sanki😂
Yavrukusum Aysealty Allah yardımcın olsun insallah sağlıkla güzellikle huzurla kucaklamak nasip olsun 😍neden sezeryan acaba?
Aysealty Yavrukusum bebegin kordonu plesentaya cok kenarda giriyormuş canım büyüdükçe dahada kenarda kalcagı için normal dogum riskli ve çok kanamalı olabilirmiş.o yüzden doktorum bu sartlarda normal dogumla riske atamayacagımızı söyledi
Aysu1307 Yavrukusum Fadimerdgn çok şükür abla Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah hepimize sağlıkla ilk bebeğin mi senin
Yavrukusum Sarayhelvasi evet özellikle gece sanki etimi çekiyorlar öne doğru göbek büyüyor ya herhalde ondan ??
Sarayhelvasi Yavrukusum benimde yemek yedikten sonra daha çok oluyor karnım baya büyüdü yaa😰 çatlak kremi veya yağı olarak ne kullanıyosunuz???
Yavrukusum Sarayhelvasi bio_oil ve bebek yağı ama şükür daha hiç çatlak yok ilerki zamanlarda ne olur tabi bilemiyoruz gittikçe büyüyoruz 😎
Sarayhelvasi Yavrukusum bende elancly çatlak kremi ve nemlendirici bi krem kullanıyorum. 30dan sonraları başlıyormuş inşallah olmazzzzz🙄
Yavrukusum Sarayhelvasi öyle diyorlar kimiside 24te çatlamaya başlamış bu biraz fiziksel herhalde insallah ben olmayacak diye hisediyorum bebeğim cunki çok.kucuk tabi inşallah büyürde çatlamasına raziyim resmen 😮😯😔
Sarayhelvasi Yavrukusum çokta zayıf değil bence hafta hafta olması gereken bebek kilosu nete var 430 olması gerekiyor diyor senşn de geç döllenme falandır bence sıkma canını gayet iyi
Yavrukusum Sarayhelvasi hep haftasına gore 4 gün öndeydi ağır bir grip geçirdim 5 gün bişey yiyemedim kontrole gidince bir hafta geride dedi çok üzüldüm yarın kontrolümüz var inşallah toparlamıştır
Yavrukusum Sarayhelvasi sizin o haftalarda kaç gramdı acaba ??gerçi her bebek aynı değil kıyaslamak istemiyorum 😏ama istemsiz sormak istiyorum belkide psikolojimi rahatlatmak.icin