SerpilEsra ben normal doğum yaptım gece 1de doğumhanede 3 yataklı ve 2 yataklı odalar var ben 3 yataklı odaya alındım ama sabaha kadar benden başka kimse olmadı sabah zaten eve geçtim yani yatış yapmadım
Büyük ihtimal tek yataklı oda olunca fiyat farkı olur medicalde öyle cnkü siz neden sezeryan olcaksnz ki