Nazdar72 Mavis72 ercan kayacan çok pahalı ya 😟 geçen sene doğumu 2700 e yapıyrodu şimdi 2 katı olmuştur
SerpilEsra @Kvldn Bende yasam hastanesi zeynep burcu sekere gidiyorum onun ustune doktor tanimiyorum gercekten yasemin hocayada gittim ama zeynep hoca kadar olamaz
SerpilEsra Kvldn aslında 3. Ama tibben ilk sayılıyor 2 kaybim var oncesinde 20 hafta 4 gunluk olduk bu geceden itibaren siz kac haftaliksiniz😊
Kvldn SerpilEsra sağlıkla kucagına alırsın inşallah ❤️ 28 haftalıkta benimde 11aylık bebeğim de var 🙈
SerpilEsra Yasam hastanesi arkadasim 3 ocak dogum yapti 640 odedi ama tsk indirimi oluyor normal fiyatini bilmiyorum malesef
Kvldn Nazdar72 SerpilEsra Dünya hastanesi Medicalpark Yaşam hastanesi gitmedigim doktor kalmadı 2 yıldır gerçekten Zeynep hanım gibisini görmedim görmicem de sanırım.. Bi doktor ancak bu kadar ilgili olabilir burda birinin tavsiyesiyle gittim artık şiddetle tavsiye ediyorum aşırı sıcak konuşkan herşeyi ayrıntısına kadar anlatıyo açıkçası şaşırdım da aşırı ilgisine 😻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ İlk doğumumu da Yaşam hastanesinde yaptım ebeler eşliğinde fazlasıyla sıcak ve samimilerdi @SerpilEsra @Mavis72 @Akaykader @poyrazemel @Burcuuuercin @mirzamira @Sehermelisa @halimeaydinnn @Nisanuralp @Elifzeynepela
Akaykader Ben batman Medical Oar hastanesi Dr. Emire Oğuz Orhana gidiyorum 26+6 günlük hamileyim doktorumdan çok memnunum
smyyedmr54 Akaykader o doktora arkadaşim gitti dis gebelik sen hamile olduğunu nereden çıkardın demiş, kız yıkılmıştı. Ertesi gün gitti baska birine cok sağlıklı dedi. Ben anlamıyorum bu doktorları