SerpilEsra siz bu konuyu önceden görüşün ve odanızı rezerve edin normal doğum yapınca herhangi bir sıkıntı yok ise doğumhanenin yataklarında 3-5 saat bekletip çıkışı veriyorlar ve doğumhanenin odalarına erkeklerin girmesi yasak benim eşim girmişti ama başka hasta olmadıgından olsaydı almazlardı