Sarina98 ben de çok fenayım 27 ağustosta sezeryan günü verdi doktor ama zaman geçmiyor sanki. ne ayakta durabiliyorum , ne bisey yapabiliyorum. belim kasıklarım bacaklarım ağrıyor. geceleri sıcaktan uyuyamıyorum bir anda sıcak basması geliyor vantilatör açıyorum oda basımı ağrıtıyor 😂 nefesim daralıyor aldıgım nefes yetmiyor. ilk kızım ocakta dogmustu hiç ben hamilelik yasamamısım diyorum yazın çok zormuş hamilelik