sallyt Gizem9688 ağrım varmış açılmam bile olmuş ben bi kaç kere bıçak saplandı diye yazdım nstde çok sancı çıktı🥲
Gizem9688 sallyt aaa bende olsa normal der uyurum. Melih hoca sagolsun gevşek olmaya alistirdi beni 😂😂 dogursam haberim olmicak öyle biseyde allah korusun. Dursun 7 gün kaldı zaten 😂😂 size de bol sütlü günler 🩵