Cismmpoyraz48 Ervaelizinannesi Ay hadi gözün aydın darısı da bize 😒 mutlu haberlerini bekliyoruz bi avazda kurtul insallah
Betivebigi Betivebigi okudum da haklılık payı var insanların inşallah doktorunla buluşmuşsundur 🤲🏻 Hadi hayırlı Doğum versin can versin kan versin ikinize rabbim
Minikdunyam Ervaelizinannesi hadi hayırlısı inşallah belki nst de çıkart sancın sen hissetmesen bile ... suyun gelince bebek içimin bi sıkıntı olmuyor dimi bekleyelim demiş gerçi doktorun
Ervaelizinannesi Minikdunyam yok doktor dedi sancını bekle sonra yeşil suyu gelince tekrar aradım hastaneye git dedi
Mrvkzlkya Minikdunyam bende 36 haftalık oldum bugğn ara ara sol tarafımda sancı hissediyorum 10 dakika falan sürüyor nedendir acaba bilgilendirseniz ilk bebeğim olduğundan korkuyorum da
Minikdunyam Ervaelizinannesi hastanedesin iyi canım bekle bakalım inşallah hayırlı ve kolay bir şekilde doğar darısı bize
Minikdunyam Mrvkzlkya bende de ara ara adet sancısı gibi oluyor ama çok uzun aralıklarla 36+6 yım inan bende tam bilmiyorum bakalım bekliyorum 5 dk bi düşecek ağrıyı
Hafizeipek Ervaelizinannesi canım normal değil suyun berrak olması lazım Yeşilse bebek kaka yapmıştır hiç vakit kaybetmeden acil hastaneye gitmelisin
Ervaelizinannesi Hafizeipek geldim canım açıklığa falan da bakıldı ama halen sancım yok nolcak bilmiyorum nts çekildi