Bsrerkk canım 41 haftalık olduk suyum gelmeseydi bile zaten bu sabah 7 de yatışım yapılacaktı evet suni sancı ile doğum başlatılacakdı gece 2 de suyum gelince işte geldik hastaneye serum takıldı nst ye bakılıyor ama sancı sıfır doktorum bekleyelim kendi sancının gelmesini diyor bekliyoruz şuan bakalım ne olacak🤷♀️