Rabiul ayyy dizin adınıza çok sevindim enerji oldu bize bu 🌸 sağlıkla kucaklayın kızınızı inşallah ,
Ameliyathanede Doğumdan sonra karnınıza baskı yapınca , odaya geldiğiniz dede baskı yaptılar mı ?
Ben her iki doğumdan da inanılmaz korkuyorum 🥹 3 ayım kaldı