dhbetul @Rabiul kuzum ilk emzirme zor oldu mu bebişi tutma açısından sezaryen yerin falan acıdı mı ekstra birinden yardım almak gerekti mi? Desteksiz oturup kalkabiliyor musun? Ve karnın indi mi hemen 😂 çok soru oldu ama merak ve endişe sardı
Rabiul dhbetul ilk emzirme kolay oldu zor olmadı yanıma yastık koydular kolumun üstüne bebişi koyduk şimdi çok çok daha iyi şekilden şekile giriyoruz her türlü pozisyonda tutmaya çalışıyorum dışarıyı da göze alarak 😆 sezeryen yerim evdeyken emzirme yastığını koyunca biraz acıdı karnım yavaş yavaş iniyor korse takmadım daha doktorum önerecekti unuttum bende pazartesi görüşeceğüz
Dkdenizonur Rabiul geçmiş olsun canım benim Allah sağlıklı uzun ömürler versin 🤲 bişeyi merak ediyorum sezeryan da ameliyathaneye eşi içeri alıyorlar mı kapıda mı bekletiyorlar
Rabiul Dkdenizonur amin canım , hastaneden hastaneye değişiyor ben yanımda kimseyi istemedim eşim kapıda bekledi
1Sendemi2 Rabiul sonunda doğdular sağlıkla büyüsün ler inş. Nasılsınız? Biz iyiyiz çok şükür biraz ameliyat yerimde sizi var sadece.
Deletedmom_72 Rabiul maşallah 🧡 sağlıkla büyüt bebeğini inşallah benim de rahatlıkla geçer 2. sezeryanım
Lilipadq Rabiul çok teşekkür ederim cevabınız için. Böyle pozitif şeyler okumak gerginliğimi alıyor🥰darısı başıma dua edin benim için🌸
Eceninannesii Rabiul çok sevindim sizin adınıza ,gözünüzaydın olsun inşallah ☺️Burdan takip ediyordum sizi hemen hemen doğum zamanlarımız aynıydı ,ben bekliyorum bakalım ne zaman gelecek 🥰Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin ,analı babalı büyütsün inşallah 👼🏻
Rabiul Bayali Onu bilmiyorum canım hemşire öyle söyleyince psikolojikmen bulantım başladı dedim ondan öncesinde bulantım yoktu
Rabiul Prensesannesi123456 Ağrı hissetmedim ama bebeğin çıkarıldığını hissettim çünkü doktorum ufak ufak baskılar yapıyordu çıktıktan sonra çıktığını anladım üstümden büyük bir yük kalkmış gibi çok rahatladım