Rabiul Buse344161 odaya gelince hemen giyindiriyorlar canım zaten kalçana kadar uyuşuk sadece gerisi önemli değil 😆 bebişi getiriyorlar sen geldikten sonra benim bebişi sadece bebek odasında göstermişler kimse öpmedi koklamadı 😆
Rabiul servansmom bende öyle bir şey yoktu canım görsel iletebilir misin merak ettim darısı size su gibi doğumunuz olsun 🌸
servansmom Rabiul ben buradan bir türlü fotoğraf paylaşamadım yoksa hemen atardım.. çoook teşekkür ederim öyle güzel moral verdiniz ki rabbim binlercee kez razı olsun 🙏🏼😻
Rabiul Edali25 çok büyük rahatlık 3 kişi aynı anda doğum yaptık 2 si genel benden önce girdiler ben ayaklandım onlar yeni yeni kendine geliyordu bebeğimi gördüm çıkartınca doktorum resimler çekildik hem çıkış anını hep bebişimle ben ameliyatta 🌸
Rabiul XFatmaX ben acıyacak diye ellerimle yatağın yanlarını tuttum hadi çıkar korkuyorum dedim hemşireye çıkarttım zaten dedi yani asla acımıyor ve hissetmiyorsun 😆 sakın korkma
Rabiul Anneoluyorumm00 ilk başta bi garip oluyorsun evet ama seninle konuşuyorlar bende dedim gelin iki dedikodu yapalım sıkıldım bi ara gözlerimi dinlendirdim bebişine kavuşmak için beklemek çok zor geldi bana biz çok güçlüyüz yaparsınız güveniyorum size ❤️ sağlıkla gelsin su gibi doğumunuz olsun 38+4 de alındı bebişim
Anneoluyorumm00 Rabiul maşallah canım 🥰çok teşekkür ederim canım detaylı anlattığın için benimde şuanda 38+3 haftalık çok zorlanıyorum yaa inşallah banada nasip olur böyle güzel bir doğum ❤️
Rabiul Merve1ei39 amin canım darısı size , hayır hiç mide bulantım olmamıştı hemşire mide bulantın olabilir o zaman söyle demişti daha bebeğin b si yok ortada öyle diyince psikolojikmen benim midem bulanıyor dedim 😆
Naz1234- Rabiul sağlıkla büyütün bebeğinizinr güzel bir kavuşma olmuş :) ameliyat öncesi ve sonrasında varis çorabı giydirdiler mi acaba size ?
balim35 @Rabiul Ya inanın okadar rahatlatıyor ki yazdıklarınız sağlıkla büyütün bebişinizi çok sevindim bende isteğe bağlı sezeruan planlıyorum okadar heyecanlıyım ki 🤓🤓
Rabiul Merveya hiç bel ağrım olmadı kahve zaten tüketen birisiyim ama ameliyattan çıkınca herkes başım ağrıyor fln diyordu bende hiç ağrı olmadı kahve tükettim 3 bardak sanırım ama keyfi olarak
Merve022019taha Umutaren benimle aynisiniz.benimk8de 22 temmuz pzt günü.2.sezeryanim.benimki ikincisi kız.allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inslh☺️
Umutaren Merve022019taha ben acil doğum yaptım gebelik kolestazından ötürü Allah sizi tez vakitte kavuştursun imsallah 🥰
Angel161023 Rabiul yaaa canımmmm doğurdun muuuuuu ❤️🥹 rabbim sağ Salim büyütmeyi nasip etsin inşallah çok sevindim gözün aydın ❤️
1Sendemi2 Rabiul sonunda doğdular sağlıkla büyüsün ler inş. Nasılsınız? Biz iyiyiz çok şükür biraz ameliyat yerimde sizi var sadece.