Lilipadq ay canım olur mu 🙈 en geç gece 12 ye kadar yemek yiyebilirsin demişti doktorum benim saatim 7.5 da yatıştı şu içtim yatmadan önce susuzluk çok zor benim için , odadakileri dışarıya çıkarttılar üstümü çıkarttım önlüğü giyindim tekerlekli sandalye ile indim ordan sedyeye geçtim biraz makara yaptık ameliyatıma 4-5 kişi girdi doktorumla beraber hepsi kadındı sonda takılırken de hissetmedim hele çıkışı daha komik acıyacak sanıyorum yatakların kenarından tutundum hadi artık çıkar korkuyorum dedim çıkarttım ki çoktan dedi hemşire kızda 😆 odaya geçince pijamalarını hasta bakıcılar giydiriyor uyuşma geçmesi 5-6 saat sürüyor bir anda geçmedi bende yavaş yavaş ayaklarım ve kalçamdan başlayarak diz kapaklarımda buluşarak bitti çok şükür