Seral Dilekyesil tabiki anlatırım cnm benm beyaz şeffaf bisi yani günlük ped kullanıyorum 1 aydır süruyor
Seral Dilekyesil ben dokturuma dün akıntım çok dedim acaba enfeksiyon mu var dedim oda akıntı normal koku ve kaşıntı yoksa enfeksiyon yoktur dedi cnm yani normalmiş
Nebosyrgnr Dilekyesil şeffaf, sarı ve beyaz akıntılar kokulu olmadığı sürece normal kabul ediliyormuş canım ben bugün doktoruma sormuştum
Dilekyesil Nebosyrgnr bugun gittim amniyo sivisidir diye ultrasonla bakti bebegin sivisi iyi dedi alttan bakti akintin var dedi amnisure diye test var onu yapalim dedi su dedigim icin ama damla damla diye yaptirmadim ben korktum birazda
Seral Yalinn8 ya😲gerçekten mi nerden biliyorsunuz bu bilgiyi acaba bizimle de paylaşırnisinz acaba ondan mı geçmiyor ki
EsenBursa Yalinn8 bende hic oyle bir sey olmuyor takmadigim zamanda oldugu gibi taktigim zamanda. Ama takmaynca ic camasrm islandigi icin rahatsiz hissediyorm