Seral Dilekyesil ben dokturuma dün akıntım çok dedim acaba enfeksiyon mu var dedim oda akıntı normal koku ve kaşıntı yoksa enfeksiyon yoktur dedi cnm yani normalmiş
Seral Yalinn8 ya😲gerçekten mi nerden biliyorsunuz bu bilgiyi acaba bizimle de paylaşırnisinz acaba ondan mı geçmiyor ki
Yalinn8 Seral yillardir hep duydugum biseydi, sonra jinekologum soyledi(ve pek cok arakadasimin jinekologu) sonra kadin dogumcum, cok kucukken biraktim kullanmayi
Seral Yalinn8 peki ne kullancaz günlük ped yerine doktorunuz bisi önerdi mi bn ilk defa duyuyorum cnm
Yalinn8 Seral akintim varsa rulo selpak kullandim, bi dr unuza sorun, gercekten baska baska cok arkadasimdan da duydugum bise, yillardir kullanmiyorum ama kotex inkini onerdiler, ped olarak da onu kullaniyordum ama gülnlugunu denemedim
Seral Yalinn8 peki cnm çok teşekkür ederim cvp verdiğin 😚bi daha ki randevuda sorcam dokturuma mutlaka
Esba2019 Dilekyesil Yok canım onu nadir hissediyorum ama akıyor ya afedersin ben hissediyorum Tuvalet e gittiğim de sarı kokusuz akıntım oluyor
EsenBursa Yalinn8 bende hic oyle bir sey olmuyor takmadigim zamanda oldugu gibi taktigim zamanda. Ama takmaynca ic camasrm islandigi icin rahatsiz hissediyorm
Yalinn8 EsenBursa dogrudur, yazdigim gibi pek cok arkadasim, jinekologum kadin dogumcum hepsi ayni seyi soyledigi icin yillardir kullanmiyorumm