Msdlnmn Dilekyesil benimki hep beyaz canim ama enfeksiyon varsa sariya donuk olur bol bol su ic canim bide ayaklarini usutme
Sydcan Dilekyesil 29 haftalgm basından beri var bazen beyaz genelde sarı sureklı oluyor tahlıllerm temz cıkıo enfeksıyon yok doktorm normal oldgnu soyledı yanma kasıntı yoksa
Seral Dilekyesil bende de var cnm o dert dün doktoruma sordum kaşıntı koku ve çok koyu sarı deyilse normal dedi
HiraMerve1 Dilekyesil fazla sarı değilse normal afedersiniz şayet sarı ve katı kıvamlıysa biraz enfeksiyon işareti
Mervenin 25 haftalık hamileyim hamileleğimin başından beri var😅 ilk zamanlar daha koyuydu şuan beyaz sarı şefaf
Dilekyesil Mutlulugumm yaşlik hissediyor musunuz peki ben paikolojik mi acaba bilemedim ya her dk bakiyorum bebegin sivisi iyi dediler bugun gittigimde doktora
Mutlulugumm Dilekyesil ben normal olarak bildigim icin gitmedim hastaneye ama bazen oyle bi oluyoki gunluk pedim ortalama 3 saat icinde doluyor
EsenBursa Dilekyesil bazen anlasiliyo tabiki ama gunluk ped kullaniyorm zatn onsz yapamam kankam o benim :)
Dilekyesil EsenBursa amniyo sivisi diye gittim ben doktora sivisi iyi deyince biraz rahatladim.dogrusu ama siz sordnuz mu doktorunuza
Seral Dilekyesil tabiki anlatırım cnm benm beyaz şeffaf bisi yani günlük ped kullanıyorum 1 aydır süruyor