sariniz13 Yaprakdokumuseverr hadii inşallah😂 hastaneyle hiç konuştunuz mu acaba şerbet vs veriyorlarmı diye
Yaprakdokumuseverr Gokceulcay 😂 teşekkür ederimmmm daha güzeli olarak bi doğum hikayesi yazarım inşallah
Esra_Omer_21 Yaprakdokumuseverr bende öyle diyodum 😂herkes yapamazsın dediler sezeryan oluncada biz sana demiştik dediler çok zoruma gitti. Belki 3. Ye 😂denerim bende
Derya3535 Yaprakdokumuseverr ay hadi hayırlısı sağ salim kucağınıza alın Doğumunuz biazlerede umut olur inşallah 🤲🏻🥰
Ipekulas Yaprakdokumuseverr sabah galiba benimde geldi ama emin olamadım peçeteye silince geldi normal akıntıya göre yoğun ve daha fazlaydı sapsarıydı nişan mıydı bu sizce?
Yaprakdokumuseverr Ipekulas benimki avcumun ortası kadardı öyle söyliyim baya fazla sümük gibi upuzun ve yapışkandı dediğinizden benim normalde de geliyodu bilemiyorum ki herkesinki farklı da olabilir 🙃
ozlemyildizblgn Ipekulas kendimi bildim bileli akıntım vardır. Ama az önce benim de gel-miş. Sarı sümük gibi farkı çok net anlaşılıyor. Ben de anlamam sanmıştım
Ipekulas ozlemyildizblgn benimde aynı hep akıntım vardır ama bu farklıydı yinede değildir diyip çok dikkat etmedim bu postu görünce benimkide nişandı o zaman dedim🥲
Kutsal_koc Yaprakdokumuseverr ilk doğum ile şuan arasında ne kadar süre var ssvd yapacaksınız sanırım? Merak ediyorum bende Bide sezaryenden korktuğunuz için mi ssvd istiyorsunuz yoksa başka sebeptne mi çünkü bende travma.olarak.kaldi.ilk sezaryen doğum
Yaprakdokumuseverr Kutsal_koc tam 3 sene var. Korkmuyorum hatta aksine sezaryenden çok memnun kaldım ama ben normal doğum istiyodum hep
Laylalaylay Yaprakdokumuseverr benim de kontrolüm pazartesi, bugün tüm evi temizledim kirli sepetini boşalttım çarşamba pike değiştirdim, 2 bardak ahududu 2 bardak adaçayı ve hurma da yedim, Allahım nolur bu gece gelsin 😂 39+3 oldum