İlk hamileliğimde nişan geldikten 10 saat sonra falan suyum gelmişti. İnşallah bu sefer ilk sancım gelir. 🥹
Yapısını merak edenler için ilkinde hafif pembemsi kanlı sümük gibi gelmişti. Bunda sarı sümük ama epey yoğun geldi löps diye yani çokta büyüktü. Normal akıntıdan baya farklı olduğu için anlayabildim.
Bakalım bence bu akşam doğururum gibi 🤓