Yaprakdokumuseverr Kutsal_koc tam 3 sene var. Korkmuyorum hatta aksine sezaryenden çok memnun kaldım ama ben normal doğum istiyodum hep
Kutsal_koc Yaprakdokumuseverr ya anladım. Benim için travma oldu hep korktum ve korktuğum başıma geldi o yüzden merak ettim. Ama normal doğum gibisi yoktur çok oatesigin seyle imtihan olursun ya benimle öyle oldu 😞
Laylalaylay Yaprakdokumuseverr benim de kontrolüm pazartesi, bugün tüm evi temizledim kirli sepetini boşalttım çarşamba pike değiştirdim, 2 bardak ahududu 2 bardak adaçayı ve hurma da yedim, Allahım nolur bu gece gelsin 😂 39+3 oldum
Yaprakdokumuseverr Laylalaylay benimde bidahaki kontrol pazartesi inşallah bu gece hayırlısıyla doğuralımm
Yaprakdokumuseverr Kutsal_koc evet bende ilkinde tutturmuştum normal diye sonra olmadı inşallah bu sefer olur
Yaprakdokumuseverr Havvanur42 Söylemedim nişan bi belirtidir ama doğum başlangıcı değildir o yüzden sancı ya da su bekliyorum zaten kendisi de gelebilir endişelenme dedi 🙃 inşallah 😍
Gulyldrm_44 Yaprakdokumuseverr 38+1 bende de sarı sümüksü bi şey gelmişti. Gece silahlı çatışma çıktı kapımın önünde korktum bayaa. Bir de jel ve fitil kullanıyordum ben ona verdim ama nişan mı bilemedim. Büyüklüğü ne kadardı ikincide bende serçe parmak kadar uzun ince bir jel geldi? Nişan mıdır?