_merve11 ben Sarıyer Hamidiye Etfal Hastanesi’nde doğum yaptım, bir eğitim araştırma hastanesi olduğu için asistan doktorlar doğum yaptırıyor. Su gelişi ile hastaneye acilden giriş yaptım, önce kontroller yapıldı, daha sonra sancım olmadığı için servise alındım, daha doğrusu sancım varmış da düzensiz ve yetersizmiş, 12 saat bekletildim o sırada 4 cm açılmam olmuş. 4 cm olunca doğumhaneye alındım, suni sancı desteği ile 4.5 saat sonra doğum yaptım. Bütün süreci 2 tane asistan doktor yönetti, uzman doktor da sık sık gelip durum değerlendirmesi yaptı. Doğum anında da yine uzman doktor yönlendirme yaptı ama doğumu ve dikişleri asistan doktor yaptı. Ben şahsen çok memnun kaldım, ilgi alaka özel hastaneyi aratmadı.