_merve11 ilk kızım devlette doğdu şuan 2,5 yaşında İstanbul Küçükçekmece kanuni sultan Süleyman hastanesinde doğdu hastaneye tam açıklık girdim doğumum başlamıştı suyumu patlattılar açıklığıma baktılar direk doğum odasına aldılar 4 yatak yan yana doğum yapılıyordu ve kimse yoktu başımda kendi kendime sancı karşılayıp ıkındım şükür kolaydı ilk doğum olmasına rağmen 10 dakika da geldi kızım kimse müdahale etmedi bir tek çocuk çıkarken aldılar çocuğu ve odaya giren çıkanlar oluyordu hemşireler sürekli çok rahatsız edici bir durumdu ama o an umursamıyorsun böyle uzun yazmamın sebebi o hastaneyi önermiyorum kesinlikle şimdi Tekirdağdayım şehir hastanesinde olacak doğumum 35+4 normal doğum bekliyorum hayırlısıyla şehir hastanesinin odalarını gördüm tıpkı özel hastane gibi tv çekyat egzersiz aletleri vs var doğum yeri de ayrı başkası yok tek sıkıntı tarafı devlette nöbette kim varsa o doktor bakıyor doğuma bende bunu yeni öğrendim ama özeller ateş pahası yapacak birşey yok sağlık olsun hayırlısıyla gelsin bebeklerimiz🥰❤️🙏🏻