zhdcck canım bende geçenlerde burda tamda bu konudan muzdarip olduğum için konu açmıştım. Bizde kızımıza Amine ismini koyduk fakat kimseye söylemedik ya da paylaşmadık, dillendirmiyoruz da açıkçası moralimizi bozacak bir şeyler demesinler diye ha ama noldu kuzenim bana bir gün pat diye bebeğimin ismini sordu bende Amine aşkım dedim. Hmmm iyi aşkım dedi bu ne cevaptır Allah aşkına 🤣 insan bir tebrik eder veya adıyla yaşasın canım vs gibi bir şeyler söyler e tabi kendisi kızına Aden ismini vereceği için modern anne tabikisi 🤣
Bizim yavru kuşun tam adı Amine Meva bu arada fakat yok çok uzun yok ne gerek vardı 2.isme yok biz bu ismi hiç duymadık daha önce, başka isim de bakın diyenler oldu ailelerimizden ama eşim kararlı, kesinlikle değiştirmem Amine ismi zaten değerli bir isim, Meva’nın anlamını da çok beğendim dedi ve bebeğime isim yazılı hastane çıkışı yaptırdı 2 tane 🥰 tablo yaptırdı mesela evladıma miras bendeki fb sevdası diye 🥰