bende herkese sormakla büyük hata ettim. her kafadan bi ses çıktı isimden soğuttular. doğuma kadar 100 tane isim saydım eşime ama beğendiremedim. doğdu koyduk ismini ama malesef hala içime sinmiyor kızım 1 yaşına girecek hala isim düşünüyorum.. bende 2 isim saçma buluyordum ama isim bir kere insanın içine sinmeyince hep kafada bir soru işareti kalıyor. karışmak istemem tabi sizin fikriniz ama bence kesinlikle 2 isim koyun 1 tanesi çok kullanılan popüler bir isim olsun Duru gibi Ada gibi. En azından içinize sinmezse ikinci ismiyle seslenirsiniz. sonra dan isim ekletmek çok zor