oylesinebiri0 zhdcck aynen bende biliyorum eski ama modern isimlerde 10 çocuktan 9 u aynı isim o yüzden böyle istedim ama ismi o kadar bozdular ki
Evhamlikurabiyeanne Hatice_00 Eslem ismini de soyledim esime begnmiyor aklimda ipek meva eslem aysima gülce isimleri var ama hic birini begenmedi
Feyzay zhdcck siz beğendiyseniz gerisini boşverin çünkü hangi ismi koyarsanız koyun beğenmeyen olacaktır. Evlat sizin evladınız. Bu kadar önemsemeyin nazikçe adıyla yaşasın hayırlı olsun gibi görgü sahibi olmayan insanları
Hatice_00 Evhamlikurabiyeanne istediği bi isim varsa onun üstünde düşünelim de yoksa sesini kes de ben çocuğa Kendi istediğim ismi koydum ona buna yok dedi yinede benim düşündüğüm isimlerden birini koyduk yinede