Benim bebiş de öyle. 35+5 Te gittim en son 2550ydi kilosu. ultrasonda bir eğri var ortalama değerleri alt üst sınırı gösteriyor, benimki orta ve altın arasında. Yani kilosu az evet ama doktor normal görüyor, boyu zaten 49 cm çıktı, ince uzun bir kız olacak dedi, benim ilk kızım da öyle zayıf ve uzun. Eşim ve ben de 2500 civarı doğmuşuz , yani diğer muayene bulguları iyiyse genetiktir muhtemelen. Ben de 38+2 de sezaryen olacağım inşallah, ayın 27 sinde