isum 36+0 da bugün gittim kilosu 2700 biraz ufak dedi, karnı 1 hafta geride ama diğer her şey normal, sadece tedbir amaçlı kontrolleri haftada 2 ye çıkardı, böyle bir durum yaşayan var mı
Instauser isum kilosu sizinkinin iyi bence 1 hafta geri olduğunda sorun olmuyor bildiğim ve araştırdığım kadarıyla. 2 hafta ve sonrası problem oluşmaya başlıyor. benimde 37+3 te cumartesi günü 2650 gr. dedi. Bebek küçük ama sağlığı iyiymiş çok şükür. O da tedbir amaçlı Çarşamba tekrar çağırdı. Eğer kilo alımı durmuşsa hareketleri yavaşlamışsa sezaryen olabilir dedi 🤦🏽♀️
mervemurat16 isum bizim 2 hafta gerideydi 38+3 de sezaryen oldum 2740 doğdu.Korkmayın bir sıkıntı olmuyor genel durumu iyise küveze vs almıyorlar.Bebek hareketlerini kontrol edin 6 saatten fazla hareketsiz kalmamalı arada tetikleyin bebeği kontrol edin
Leylayz isum sanki bu 36 haftalarda şu bebeklere birşey oluyor ben iki hafta önce gidince gayet sağlıklı denilen bebeğe 36 haftamda yani dün gittim bir gerilik var dedi kafası küçük dedi 2550 kg dedi moralimi bozdular eve geldim ayrıca peritonolojiye de yönlendirdi ve haftada iki defa kontrol dünden beri araştırma yapıyorum genelde 36. Haftalarda bu durumlar söz konusu olmuş
Annecibebe isum Bugün bende de aynısı oldu 36 hafta 2300 gram dedi küçük kalmış cuma günü sezeryana alıcam seni dedi
isum Instauser yaa bazen acaba bahane mi buluyorlar diye düşünüyorum, çünkü banada sezeryana yönelik bir cümle kurdu, hani gerilik ilerlerse hemen alırız gibi
isum Leylayz Allah Allah, aynı dediğiniz gibi bu haftaya kadar her şey normaldi, bende devlete randevu aldım 1 hafta sonra oraya sorucam, güvenmiyorum özellere çok,
Guleroz Leylayz 36. Haftada banada 2600 biraz küçük dediler 38+6 da doğum yaptım 3160 olarak doğdu gayet sağlıklı şükür içiniz rahat olsun.
1sadeturkahvesii Leylayz benimde öyle oldu 35 ye kontrole gittim gebelik zehirlenmesi çıktı yüksek tansiyon on gündür hastanede yatıyorum 36+4 üm yarın sezaryene giricem bebeğimin kilo alımı durdu 2500-2600dediler
Leylayz isum benimde devletteki öyle dedi özele gidecem ama dünden beri araştırdığım kadarıyla bu haftalarda artık bebek büyüdüğü için ölçümler tam yapılamıyor pozisyondan dolayı falan çünkü kafayı yemek üzereydim dünden beri hatta burda bile 36. Hafta diye aratın çok kişide böyle sorunlar olmuş
Leylayz isum banada aynı şeyi dediler dün hatta perşembe günü alabilirler yeni yarın 36+5 im anlamadım ki
Instauser isum banada öyle gibi geldi. Küçük bebeklerde normal doğuyor sonuçta. Ama tabi uzman onlar olduğu için bir bildikleri var deyip güvenmek zorunda kalıyoruz. bende emin olmak için bir başka doktorda görsün diye bugün için devlete randevu aldım. Saat 16:30 da randevum var bakalım ne dicek.
mervemurat16 isum yok normaldede o zaman için doğum planlıyorduk.Gerilikten dolayı sadece zayıf doğar demişti doktorum 3 haftaya kadar normal kabul ediyoruz demişti.Benim gerilik 34.cü haftada 1 hafta olarak başladı sonra 2-2,5 hafta şeklinde ilerledi genetik dedi ben 2700 doğmuştum zaten
Leylayz Annecibebe dediğim gibi aynı bu haftalarda birşeyler oluyor benimde perşembe veya cuma alacak sanırım
Annecibebe isum anlamıyorum geçen hafta devlete gittim iyi her şeyi dedi bugün kendi doktorum böyle diyor acaba bayram iznine çıkacak bunlarda bilerek mi erkene alıyorlar küçük kalmış diyor bana .
isum Annecibebe şüphelerinizde çok haklı olabilirsiniz, siz yine devletw görünün, ben 1 hafta sonraya randevu aldım devlete, onunda görüşünü almak istiyorum
Seac Annecibebe bende şimdiye kadar 4 Dr gittim sabah başka Dr girdim öğlen başka Dr girdim ikiside devletin Dr öğleden sonra ki suyun biraz fazla dede sabah ki herşey yolunda sıkıntı yok dedi. 35. Haftada napacağımı şaşırdım. Canım sıkıldı
Instauser isum canım ben doktora gittim. Buda aynısını söyledi göbeği küçükmüş ama illa sezaryen olcak diye bir durum yok. 40 haftayı beklemez daha erken doğar dedi. Daha sık kontrole gelmeniz gerekiyor. Baş ağrısı, aşırı mide yanması, gözde nokta uçuşması gibi şeyler olursa hemen doktora gitmeniz gerekiyor dedi.