nunusmom 555eeee67 en azından yarılaamışsın kız 😂 maşallah geçmiyor gibi geliyoe da geçiyoe yaa bnde 20li haftalarda ne zmn geçecek diyordım bir baktım beniş doğdu butonu 🥲🥲🥲
nunusmom Bircanm ayy evet içinde bulundugun her hafta geçmek bilmiyor 😂 ilki sonu farketmedi bnde 😂😂😂😂 maşallah sağlıcakla gelsin inşallah 💖
Tazeanne68 nunusmom hayır suni ile olursa normal.olmazsa sezaryen gebelik kolestazı var 37.haftayi gecirmeyecez
nunusmom ArasCagla ay ben ilk kızımda 39+2 de covid oldum 😂 koku falan alamıyordum oradan anladım yoksa başka şikayetim yoktu. Sonra 40+0 da doğuma girdim doktoruma hiiiiiiç bişi demeden 😂 işk doğum oldugu için covidim galiba desem ne yaparlar nolur bilemedim korktum hiç söylemeddim 😂😂😂 öylece girdim çıktım 😂 pcr testi yapıldı negatif çıktı 😂 ama coviddim yani eminüm 😂 umarım bir an önce toparlarsınız sağlıcakla kavusursunuz kuzunuza 🥰
ArasCagla nunusmom amin insallah ben bedenen cok yorgunum evde ev isimi yapamiyorum cok zorlaniyorum allah yardimcimiz olsun
nunusmom Annesloading valla bnde butonu görünce bi heyecanlandım 😂 eşime aha doğuyor bebek doğuyor dedim bi an heyecanla adamcağız panik oldu 😂😂😂😂
nunusmom Cana_ ayy maşallah siz daha önce kavusacaksınız muhtemelen🥰 sağlıcakla kucagınıza alın inşallah💖
nunusmom ArasCagla amiinnn canmm gerçekten ağırlaştıkca zorlaşıyor herşey 🥲 ama sonu baldan tatlı inşallah 🥲
nunusmom ilkgozagrim__ maşallah sizede 1 haftaya gelir bebiş doğdu butonu 😇 sağlıcakla kucaklayım benişinizi inşallah🤲💖
_Hulya7106 nunusmom 34.haftadan merhabalar herkese bebiş doğdu butonumuz geldi 🫣 ne çabuk geldik buralara Memati 🤣 korkular tavan Allahım bir sancıda kurtar bizi ve tüm hamişlerimi🤲🏻🤣 odası kıyafetleri herseyi hazır sadece hastane çantası beklemede neyi bekliyoruz bende bilmiyorum temiz ütülü şeyler valize girecek 😃 son 42
nunusmom _Hulya7106 😂😂😂 ay snn iyi iyi bizimde daha hala alınacaklar var 😂 bnde de bir rahatlık var ki sorma 😂 sanki bn gitmiycem doğuma ne çantam hazır ne bebişin cicikeri yıkandı 😂öylece tembellik yapıyorum 😂😂😂
nunusmom Esrazorlu61 ayyy ne heyecanlı yaa maşallah. Bnmde ilk kızım 40+0 da geldi sancılarla 😂 bakalım bu hanım ne zmn gelecek 🤭
_Hulya7106 nunusmom hahahaha bari yıka da hazır da dursun tek çantayı en sona bıraksanda olur kız sonra elin ayagaına dolanmasın erken geleceği tutar bu sefer ne götürceni şaşarsın bak 😂😂 bende perşembe randevum var gelince hazırlamaya başlayacagm çantayı dşye şartladım kendimi😂
Elsa2019 Benim de 34 hafta oldu bugün, butonu göremedim ama günler geçmiyor sanki , izne de erken ayrılınca ev sıkıcı geldi. Kıyafet yıkama ütüleme çanta hazırlama dondurucu doldurma işi bitti . Temizlik de bitti sayılır . İş de kalmadı yapacak 🙃
nunusmom Elsa2019 maşallah ne gzl harlamışsınız her şeyi bn daha tembelim 😂😂😂 son 40 gün kala gördüm ben butonu sizinde son 40 gün kala gelir buton muhtemelen. Yarın ya da sonraki gün gelir 😇 sağlıcakla kavuşalım inşallah 🎀🤲🏻🤍
Elsa2019 nunusmom evet ama keşke zamana yayarak yapsaydım daha çok var nasıl vakit geçecek bilmiyorum . Dondurucuda yer kalmadı artık bir şeyler de yapamıyorum 😂
Ebru3457 nunusmom bende 38+3 üm son zamanlar hiç geçmiyor daha heyecanlı oluyor sanki her an gelecek gibi hissediyorsunuz her belirtiyi doğuma bağlıyorsunuz😂
nunusmom Ebru3457 39+5 de hafif ama düzenli sancılarım vardı gece uyutmuyordu ama kıvrandırmıyordu da bol yürüyüş yapıp sıcak kğvete girdim bol bol belimden aşağı sıcak su tuttum. Ertesi gün sancılarım sıklaştı ve şiddetlendi hastaneye gittiğimde 4 cm açıklık düzenli ve hızlı ilerleyen bir sancı ile yatışım yapıldı 😇