nunusmom Ay sonunda yaa 😂 valla geçmek bilmiyor bu zaman 😂 34+3 haftalık olduk son 39 gün gözüküyor uygulamaya göre 🤭 bebiş doğdu butonu gelmişş 8 ayı da geride bıraktık son düzlükteyiz hadi hayırlarla sağlık huzur mutlulukla kavuşalım inşallah 😅🤲🏻🤍🎀
Bircanm nunusmom son haftalar hiç geçmiyor 🥴 herkes doğum ne zaman diye soruyo 36+1 olduk bazen gelecek gibi oluyo ama yok gelmiyor sezeryan olacağım nasip olursa ama günümüz belli değil daha haftaya randevum var inşallah gün verirler
nunusmom Yaseminn2345 ayy maşallah barekallah hiç belli olmaz yaa önden giden erken doğmuyor arkadan gelen geç doğmuyor haftassında giden vaktinden önce de sonra da gelebiliyor 😅 bu bebişlere hiç belli olmuyor. Keyifleri ne zamn isterse 😂😂😂 sağlıcakla huzurla kavuşalım inşallah 🥰 ilk mi sizin?
nunusmom Yaseminn2345 bnm 2. kızım gelecek inşallah bakalım 🥲 valla 2. ama bizde aynı ilki fibi heyecanla bekliyoruz hele yaklaştıkça daha da heyecan basıyor ilk kızımın doğumu kucagıma ilk aldıgım zmn o an ki duyguları hatırlayıp bol bol duygulanıyorum 😂😂😂
nunusmom 555eeee67 en azından yarılaamışsın kız 😂 maşallah geçmiyor gibi geliyoe da geçiyoe yaa bnde 20li haftalarda ne zmn geçecek diyordım bir baktım beniş doğdu butonu 🥲🥲🥲
nunusmom Bircanm ayy evet içinde bulundugun her hafta geçmek bilmiyor 😂 ilki sonu farketmedi bnde 😂😂😂😂 maşallah sağlıcakla gelsin inşallah 💖
Tazeanne68 nunusmom benimde 34+3 normalde 39 ama 15inde en geç doğum olacak o yüzden 3 hafta önce hayırlısı ile sağlıkla dogsunlar🤲
ArasCagla Son 31 gun ama malesef sorumsuz ebeyvler yuzunden esimden bana grip gecti şu son dakikalarda insallah dogum yapmam bu halsizlik oksurukle dogum nasil yapicam bilmiyirum kizlar dua edin
nunusmom ArasCagla ay ben ilk kızımda 39+2 de covid oldum 😂 koku falan alamıyordum oradan anladım yoksa başka şikayetim yoktu. Sonra 40+0 da doğuma girdim doktoruma hiiiiiiç bişi demeden 😂 işk doğum oldugu için covidim galiba desem ne yaparlar nolur bilemedim korktum hiç söylemeddim 😂😂😂 öylece girdim çıktım 😂 pcr testi yapıldı negatif çıktı 😂 ama coviddim yani eminüm 😂 umarım bir an önce toparlarsınız sağlıcakla kavusursunuz kuzunuza 🥰
nunusmom Annesloading valla bnde butonu görünce bi heyecanlandım 😂 eşime aha doğuyor bebek doğuyor dedim bi an heyecanla adamcağız panik oldu 😂😂😂😂
Cana_ nunusmom bnde tam 34 oldum dün gece gelmiş banada mutlu oldum bnm son 28 günüm kaldı sezeryan olacak 🌸
nunusmom Cana_ ayy maşallah siz daha önce kavusacaksınız muhtemelen🥰 sağlıcakla kucagınıza alın inşallah💖
babecoming Bizde 33+3 olduk cok heyecanlıyız doğum yaklastı😍 Allah hepimize hayırlı doğumlar, sağlıkla bebişlerimizi kucagımıza almayı nasip etsin🙏😍
nunusmom ilkgozagrim__ maşallah sizede 1 haftaya gelir bebiş doğdu butonu 😇 sağlıcakla kucaklayım benişinizi inşallah🤲💖
Esrazorlu61 Bende 37+5 son 16 gün kaldı oglum 40+4 de suyu azaldığı için doğumu başlatmışlardı bakalım kizim ne zaman gelecek
nunusmom Esrazorlu61 ayyy ne heyecanlı yaa maşallah. Bnmde ilk kızım 40+0 da geldi sancılarla 😂 bakalım bu hanım ne zmn gelecek 🤭
Yaseminn2345 nunusmom Ben de çok heyecanlıyım. Ama hamileliğe iyi alıştım 😂 kucağıma alana dek inanamayacağım sanırım bebeğim olduğuna. Allah isteyen herkese nasip etsin.