Berfindmrcan21 uzaklardabiri kiralar tabi son yolda artış gösterdi ama diğer şehirlere nazaran iyi ben doğma büyüme buralıyım bentüm şuan tokide oturuyorum
Galya15 birkimseee Ümran hanım iyi ama yoğun diyorlar ben Emine hanımın odasında uzun uzun kalıyorum gayette rahatım nerede oturuyorsunuz
birkimseee Galya15 haliliyede oturuyorum, akademia civarlarında Bence önemli olan o hani rahatça ve kolaylıkla sorularınızı sorabilmeniz, yoksa alel ecele devletten farkı olmaz bence
uzaklardabiri gzdehlal-36 çok teşekkür ederim ☺️ bu arada çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın 🤲
Zeuger34 Şırnak özellikle (Güçlükonak) Mardin Batman asla yazmayın yazın sıcaktan asla durulmuyor 50 dereceyi görüyor termometreler
uzaklardabiri Zeuger34 ben aydındayım şu an yazları 50 ye yakın gördük burda da bilemiyorum artık sıcaktan baş dönmesi yaşıyordum 😅burdan daha fena mı olur ki
Fatmadiebiri Zeuger34 Şırnak çok mu soğuk serin orası mardinden beter en azından mardinde sıkıntı yok
Aysegul166 uzaklardabiri biz malatyadayız öncelikle Allah fırsatçı insanların şerrinden korusun hepimizi deprem bölgesi seçmemenizi tavsiye ederim 10 bin altı olan evler ağır hasarlı şuan ki evim 40 mt bile yok sırf ev sağlam yeni semti nezih diye tuttuk 12 bin kira ödüyoruz bebek arabasını nereye koyucam onu düşünüyorum kara kara o derece düşünün. Deprem bölgesi ama o kadar kötü ki bizim insanımız ya ölümle burun buruna yaşayıp az kira vereceksib yada maaşının yarısını ev sahibine verip en azından sağlam diyip oturacaksın
uzaklardabiri Aysegul166 Allah yardımcımız olsun çok haklısınız insanımız çok fırsatçı yazık günah söylenecek söz bile bırakmıyorlar insana depremde iyiyide kötüyüde özellikle kötüyü fazlasıyla gördük 😞
Aysegul166 uzaklardabiri kesinlikle öyle Allah gurbette yaşayanların yardımcısı olsun iyi insanlarla karşılaştırsın
imbrosmerve mrsmom_ Hava şartları, imkanları, insanı… Yani -20 -25 derece havalar, 5-6 ay yerde kar var, gezmeye yer yok, alışveriş yapmaya yer yok. yani ben Ağrı’dan nefret ettim🥲
mrsmom_ Yaa bizde polis olarak bu sene gidecegiz yuksek ihtimal 🥲 Şırnak yazdik bi de ilk siraya iki mardin ardahan kars ağrı diye gidiyor. Var mı oralarda yasayan?
Srylcnkya mrsmom_ biz agridayiz canm yaşam şartları normal 😂ilk gelince zorlanıyorsun ama sonrasındq alışıyorsun merkezdeyiz biz 🤭