Diyarbakır tabiki de.. Asla sıkılmazsınız etkinlik, gezilecek yer, imkan olanak vs birçok konuda doğu illerine göre daha büyük bir şehir ve daha gelişmiş. Batıda genelde akla Urfa, Mardin vs gelir, Diyarbakır gelmez ama birçok konuda çevre illerden sağlık, eğlence vs konularda buraya geliniyor. Benim ilk atamam, Mersinli olarak 8 yıldır burda yaşıyorum burdan da evlendim ailem Mersin’e yerleşelim istiyor ama ben gitmek istemiyorum 😄 İnsanı iyidir, asker polis rahat eder. Çevremde de asker, asker eşi tanidiklarim var onlar da aynı kanıda. Dışardan düşünüldüğü gibi değil asla hep korkularak yaklaşılıyor ama ben batılı olarak en ufak bir sıkıntı yaşamadım.