Nur_09 Nurbusra_ Elvan Koçak tavsiye ederim bende hala ona gitmeye devam ediyorum evlenmeden önce 110 kilodan 65 kiloya düştüm 10 veya 11 ayda verdim ve 3 sene boyunca da aynı kaldım tabiki bir iki kilo oynadı sonra evlendim 5 kilo aldım 70 kiloyla hamile kaldım 23+2 yim ve güncel kilom 91.9 şaka gibi dimi keşke 75 80 kilo olmuşken gitseydim şuan gidiyorum ama gerçekten hamileyken diyet yapmak çok zormuş ama normal şartlar da olsa çok kolay diyet yapıyorum Allâh yar ve yardımcımız olsun gerçekten 🥲🥲🥲 online ✅
pnarusluu Mia0121 31 haftamdayım 26 haftayken kontrole gittim bebeğim 1 kilo kadardı yaklaşık bende bu zamana kadar 9 kilo almışım
Nurbusra_ Zelihaa1409 bende 159 160 gibi 63.5 la hamile kaldım şu anda 68.5 geliyorum aç karnına daha 21.hafta olduğu için tedirginim dediğiniz gibi doktorla konuşup diyet listesi ile devam etmek daha mantıklı sağlıklı doğumunuz olsun inşallah 🙂
Zelihaa1409 Nurbusra_ Aynen canm doktoruna söylersin fazla bi alım varsa diyet verir,amin hepimizin ki inşallah♥️
Gul-A Doktorunuz bu duruma ne diyor çünkü ben 26. Haftada bebeğim kilo durumu gayet iyi zaten netten araştırma yaparsanız göreceksiniz 800 ve 1000 gr olması gerekiyor sizinki benimkinden 2 hafta daha büyük olmasına rağmen kilosu düşük .Sizin kilo almanızın bir önemi yok önemli olan bebeğin alması doktorum bana bebeğimin kilo aldığını ayına göre gayet iyi dedi.Mutlaka bu durumu doktorunuzla konuşun derim
Denizzli20 Hbrkn akşam yemeğinden sonra meyve dahil hiç bir şey yemiyorum. Meyvemi gündüz yiyorum abur cubur paketli gıda zaten yemiyorum. Öğünlerimde de hiç kasmıyorum gayet dolu tabak yiyorum. 22+3teyim 4 4buçuk kilo aldım doktorum gayet iyi dedi bebeğime de gelişimi gayet normal dedi çok şükür 🧿
isum Ben 16+4 teyim henüz, ilk 2 ayda 2 kilo vermiştim, henüz onları alamadım, eksideyim hala, ama bebek gayet iyi büyüyor
TugbaZmn Gonul35 maşallah ne güzel bizim bünye kiloyu kabul etmiyor sanırsam 🤣 bebişlere yarıyor sadece
gamzevearya Nurbusra_ aynı hafta ve gündeyiz, doktorum bana ayda bir kilo almam gerektiğini söyledi. 52 kilo ile hamile kalmıştım şu an 57 kiloyum. bence sen de şu an normal gidiyorsun
Nurbusra_ gamzevearya ben boydan kaybediyorum 😀 bide tedavi süresince 5 6 kilo aldığım için stres yapıyorum hep 55 56 ile hamile kalsam çok iyi diyodum 63.5 la kalınca biraz üzüldüm ama yapıcak bişey yok maalesef
queencz 23+1 haftalığız, 77 kg ile hamile kaldım ve şu an 79-80 kg çıkıyorum… doktor buna bile çok dedi benim için… 😒
Handan-Ince Mia0121 İlk çocuğuma 9 ay içinde toplam 15 kg almıştım. Bu ikincide de 7 aylığız 3 kg almısım. Kilona da bakıyorlar doktorlar, kilolu insanlar en fazla 8 kg almayı öneriyorlar; zayıflar ise 20 kg kadar normal görüyorlar. Bende kiloluyum o yüzden iyi gidiyorum ben 😅
HMH eylmz benim de 21. Haftada bebeğim 507 gramdı doktor şekerden şüphelendi fazla buldu kilosunu size öyle bir şey dedi mi yoksa bebeğiniz tarihinden önde mi gidiyor yanlış anlamayın lütfen kendi açımdan bilgi almak istiyorum ☺️
eylmz HMH hem perinatoloji Dr hemde takipli olduğum kadın doğum Dr öyle bisey demedi haftasıyla eşit gidiyor dedi 🫠
HMH eylmz maşallah, Allah hepimize sağlıkla sıhhatle kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺️😇