23+5 teyim. 2-2,5 kg arası aldım. Kusma vs yaşamadım normal düzenimle gidiyorum. Doktor 6.aydan snra almaya başlarsın iyice şimdi almayı kafana takma normal demişti yinede bende almak istiyorum. En son 22. Haftada deyaylıda 440 gramdı bebişimm bana normal dedi ama az geldi açıkcası