NewMomm1 ben öğrendiğim ilk. An yazmaya başladım oğluma her gün yazdım hamileniken . şuan 6 yaşında hala ara ara yaziykrum ilk okula başladığı zamanları falan doğum günlerini. Şimdi kızıma hamileyim ona da yazıyorum. Kocam bana evlilik teklifini bı teneke kutu kapağına yazmıştı. O kutuda sakliyirum oğlumun ilk saçı ,doğum bilekliği ,göbek kordonu ,mevlüt hatırası, ona aldığım ilk kiyafetler,ilk oyuncak, ultrason fotoğrafları ,hayvanat bahçesi gezisi biletleri vs birikiyor 😊kızıma da minik Nisan sandığımda biriktirecegim ins