Boncukk123 NewMomm1 canım instagramda bi sayfada gormustum anı defteri ince olanlarda var 1 yıllık uzun olanlarda var hamilelik ve bebegın 1 yıl yaşına kadar dolduracak kadar anı bırıktırıyorsunuz ben ince olanından almıştım yavaş yavaş dolduruyorum iyi oluyor ☺️
alinashikh NewMomm1 günlük tutdum,her hafta geçdikce anılarımı,duygularımı(ultrason fotolarını) paylaşıyorum, büyüdüğünde onu nasıl heyecanla beklediğimizi görsün🥹❤️az kaldı..
Fatmaaa95 NewMomm1 doktorum günlük gibi bir şey verdi e bebekte satılıyor sanırım gün gün yazıyorum her haftaya özel sayfası var çok güzel ve anlamlı tavsiye ederim 🥰
Deletedmom_93 Sanırım tek bırakmak istediğim hatıra büyüdüğünde annesini hep mutlu hatırlamasını isterim. Eşya olarak düşünmedim kız çocuğum olsaydı babamın aldığı kolyemi ve manevi değeri yüksek şeyleri ona verirdim. Ama erkek çocuğu olduğu için hiç düşünmedim.
Whitelavinia NewMomm1 ben 2016 da olacak bebeğime mektup yazmıştım. Şimdide günlük tutuyorum ona çok şükür😍
Cicekmelisa bdenerigokce şuan tam olarak bunu düşündüm kız çocuğu için büyüdüğünde cok anlamlı güzel olur ama erkek cocugu için cokta duygusal olmaz sanki ya😂 ama tabiki anne olarak onu ömür boyu saklarız sonra evlenince eşine veririz onun içinde cok kıymetli olur 😍
Kuantimo NewMomm1 bende gunluk tutmaya basladim sonra ogrendim ki oglanmis.okumaz nasilsa diye dusunerek yazmayi biraktim
karaguzelirem_ Ben trendyoldan anne bebek günlüğü diye bi defter aldım içine ilk ultrason fotoğrafı 1.ay 2.ay 3.ay şeklinde ki olan ultrason fotoğraflarını yapıştırıp altına da duygularımı yazdım, bence bana ve bebeğime iler de bakıp okuyabileceği çok güzel bir anı - hediye kalmış oldu böylelikle. Tavsiye edebilirim düşünen varsa ☺️
Bebisannneessi NewMomm1 hastane çekimi için isim yazılı tulum, magnet, çikolata yaptırdım, ilerde tulumunu magneti çikolata kağıdını bı kutuya koyup saklamayı düşünüyorum 💙
mho0910 NewMomm1 anı bırakmak sayılır mı bilmiyorum ama göbek bağı ,ilk kestirdigimiz saçları ,bir tane bezi prematüre doğmuştu minnacıktı bezi ,emziği ,yaptığım test ,usg fotoğrafları duruyor
1sadeturkahvesii Ben bir defter tutmaya başladım her kontrolden sonra yazıyorum ultrason kağıtlarını da arasına koyuyorum. Allah nasip ederse doğunca da her ay yazmayı düşünüyorum ilklerini not almayı saklamayı vs 😊🌸
Nnoktaa NewMomm1 ilk kontrole gidip ultrason kağıdını aldığımda defter tutmaya başladım. Cinsiyeti öğrenene kadar tuttum 😂 baktım oğlum oluyor dedim erkek çocuk ne kadar umursar. Vazgeçtim 😂😂😂😂
Kuantimo Nnoktaa ayni noktadayiz.benim iki oglum var kiz cocuk hayaliyle başladığım bu yolculuk hevesimin kirilmasiyla kapandi allah saglik versin
benibenibihterini Anı defteri oluşturmayı düşünüyorum ilk öğrendiğimizdeki duygularımız ilk kalp atışını duyduğumuzdaki duygularımız ilk kucağımıza aldığımızdaki duygular ilk kelimesi yürümesi uzar gider. Birde bana aile yadigari taktığım bir kolye ucum var en az 200 yıllık nesilden nesile geçmiş bende ilerde çocuğuma bırakacağım