NewMomm1 ben anne bebek günlüğü aldım instagramdan, hem ultrason fotoğrafları vAr yapıştırıyorum kolay oluyor hem de aylık yaşadıklarımı yazıyorum
Doğunca el ayak izi yeri var tendyoldan onu alıcam yapıştırcam inşallah, doğduktan sonra ay ay fotoğraf yerleri var.
Ben yenidoğan çekimi olmasındansa bunu daha uygun gördüm 🥰