Allah yardımcınız olsun öncelikle. Ben de ilk hamileliğimde düşük yapmıştım 1 aylıkken düşük yaptım. Acınızı çok iyi anlıyorum. Şuan 3 yıllık bir mücadelenin sonunda hamileyim, demem o ki Allah’tan ümit kesilmez, umutsuzluğa sürüklenmeyin sakın 🌸 Dualarım sizlerle canım benim 💕