Aynı durumu bende yaşadım çokmüzüldüm çok ağladım ya olmazsa diye çok düşündüm 3 ay sonra hamile kaldım ve şuan 18 haftalık hamileyim oğlum olacak allah izin verirse . Bu günler geçiyor elimizde değil çok üzülüyoruz ama allah daha güzelini doğru zamanda nasip ediyor 🙏🏻