Badem16 ilk dogumum sezeryan, ikincisi normal doğum. Kesinlikle normal dogum diyorum. Sezeryanin cok cok ciddi bir ameliyat oldugu, anestezi sonrasi büyük yan etkiler kalabileceği unutulmamalı. Normal doğum kadının doğasına o kadar uygun bir sey ki 2 gün sonra hiç bir sey olmamış gibi hayatına devam edebiliyorsun.