Badem16 ben sezaryen tercih edeceğim. Hep öyle istedim. Acısı, sancısı biraz doktora bağlı olduğunu düşünüyorum. Normal doğuma uygun olsa da tercihim sezaryen olacak. Normal doğum bana zor geliyor açıkcası, ben uğraşmak istemiyorum sonrası kolay olsa da. Tamamen şahsi fikrim