Badem16 benim doktorum kim ne derse desin doğumun nasıl olacağını şeklini bebek belirler derdi, bazıları şiir gibi yarım saate doğarken bazılarına müdahale gerekir. Ben 10 cm açılmayla, bebegin strese girme riski olduğu için normalden sezeryane dönüş yapmak durumunda kaldım, koca kafalı kızımın kafası yukardaydi. Ama ilk tercihim normal olurdu tabi, sezeryan bir müdahale biçimidir aslında. Ama ciddi korkulariniz varsa anksiyete boyutunda sürecinizi işkence haline getirmeye gerek yok. Beden sizin, kaynanalar da bi sussun artık ya