Badem16 ilk doğumum normaldi hiç bi sorunda yaşamadım hemencik toparladım bebeğime hep kendim baktım evet belki çok acı çekiyosun ama doğum olduğu an hepsi son buluyo, bu ikinci doğumum bütün o doğum sancısını çektikten sonra zorunlu sezaryen oldum 10 gündür hiç yatmaya fırsatım olmadığı içinde hala toparlanamadım sağlık sorunu olmadığı sürece sezaryen olunmamalı