Mummumlilo Benimde cuma günü olacak bakalım bende gerginim azcık🙄 bunda geriliyorsak doğum nasıl olacak ki😅hepsi geçer bebeğimi düşünüyorum 💭
asivemavii_07 Demir-annesi34 bence boyla kiloyla alakalı değil abimin eşi 1.50 boy 65 kiloyla 2 kere normal doğurdu sende yaparsın kadınlar güçlüdür 🥰
Demir-annesi34 asivemavii_07 ben şuan 49 kiloyum 37+1 haftalığım benimki aşırı zayıflık ama yinede inşallah normal olur 🤲❤️
uykularharamoldu Ebrucakmak çatala yattım. Doktor kendini kasma rahat bırak dedi. Cümlesi gittiğinde işlem de bitmişti. Hiçbir şey hissetmedim.
Dilekonurr Demir-annesi34 tam tersi asıl zayıf olduğun için daha rahat doğurursun o diyenler çok biliyo
1cicekgibi Ebrucakmak Fnyuy umutunannesi2023 Siz ne kadar rahat olursanız o kadar rahat geçen bir muayene lütfen kendinizi kasmayın deriin nefesler alın o an korkuya odaklanmayın zaten saniyeler sürüyor
umutunannesi2023 Demetus Demetus aletle bakilan vajinal ultrason cati muaynesinde alet yok iki parmagiyla bakiyor sadece
umudum23 Ebrucakmak Anlik hissediyosun sadece oda ağrı vs değil sadece o an utandığın için bir nebze gergin oluyorsun o kadar panik yapmamaya sakin olmaya çalış gerisi gelecek inşallah 🥰
umutunannesi2023 Demetus elle bakilan bugun girdim aci hissetmedim kasmayin kendinizi sadece 🥰 aletle de bakilmaz gebelikte diye biliyorum
Demetus umutunannesi2023 yok bebişi görmek için bakıyorlar ya bide bişey sorucam ben normal doğumdan korkuyorum doktora söylemedim daha bu gittiğimde çatı muayenesi yapacak acaba söylesem sezeryan istiyorum diye bu çatıyı gene de yapar mı bana