Ebrucakmak Yarın çatı muayenem var çok heyecanlıyım ve endişeliyim nasıl oluyor zormu ? işlem nasıl gerçekleşiyor giren bilgi verebilir mi ?
Ebrar27 Ebrucakmak valla canım ne yalan sölim benim canım yandı bi kaç gün önce yapıldı çığlık attım ama kişiden kişiye değişir tabi galiba kendimi kastımda siz kasmayın rahat olun belki bişi olmaz
HilalYlmz Ebrucakmak 2 kere oldum hiç hissetmedim sadece baskı hissediyorsun dr zaten jel sıkıyor eline yani benim dr öyle yapmıştı belki de o yüzden hissetmedim
1cicekgibi Ebrucakmak Fnyuy umutunannesi2023 Siz ne kadar rahat olursanız o kadar rahat geçen bir muayene lütfen kendinizi kasmayın deriin nefesler alın o an korkuya odaklanmayın zaten saniyeler sürüyor
Demir-annesi34 HilalYlmz 37+3 te kontrolüm var kendim talep etsem bakar mı acaba çünkü çatım normal doğuma müsait mi çok merak ediyorum çok zayıf olduğum için etrafımdaki insanlar sen normal doğuramazsn diyorlar
Naressmom1644 Bence yarına kadar uygulamaya girip postunuza kim ne yazmış okumayın. İyi yazan olduğu kadar kötü deneyim yaşayan ve bunu yazanda olacak. Etkileneceksiniz hiç gerek yok. :/
Hamishanim Demir-annesi34 zayıflıkla çatı nın bir alakası yok kemik yapısıyla ilgili tamamen hiç takılma bence günü geldiği zaman doktor zaten bakacaktır evde çömelme gibi çatı açan egzersizler var onları yapabilirsin youtube de gebe okulu sayfasından yapıyorum ben🌸
HilalYlmz Demir-annesi34 İnan zayıflıkla alakası yok 56 kilo ile hamile kaldım 62 ile doğum yaptım sen kendine güven çatır çatır doğurursun 😀
asivemavii_07 Demir-annesi34 bence boyla kiloyla alakalı değil abimin eşi 1.50 boy 65 kiloyla 2 kere normal doğurdu sende yaparsın kadınlar güçlüdür 🥰
Dilekonurr Demir-annesi34 tam tersi asıl zayıf olduğun için daha rahat doğurursun o diyenler çok biliyo
Hamishanim Ebrucakmak benim acı eşiğim çok düşük olduğu için canım acıdı ama öyle aşırı bi acı değildi 2 gün ağrı hissettim muayeneden sonra biraz da lekelenmem oldu doktor normal demişti o yüzden endişelenmedim
Ebrucakmak Hamishanim Bnde buna katılıyorum banada zayıfsın normal doğurursun diyorlar ama Bakalım genede herşey bebekte bitiyor son anda
lovecanim Ebrucakmak geçen gün oldum. Kendini kasma çatala geçtiğin zman doktra izin iste rahatlamak için 10 saniye flan bide bacaklarını tam ac ilk girirken bi hissediyorsn sonra normal öyle aman aman korkacak bişi yok sadece kendini kasma. Tabi doktorun yaklaşımı da önemli..
bendeanneoldum_ Ebrucakmak eline jel suryo kendini çok fazla kasmazsan canın o kadar acımaz 3 saniye fln suryo bakmasi
Demir-annesi34 HilalYlmz inşallah dediğiniz gibi çatır çatır doğururum da ağızlarının payını alırlar 😅
Simge_celen_ozyildiz_ Ebrucakmak valla canım 26+1 de yapıldı o kadar abartıldığı kadar yok kendini kasma hemen bitiyor zaten
Ebrucakmak Simge_celen_ozyildiz_ çok erken olmamışmı senin çatı muayenesi erken riskli diyorlar ya ondan sordum yani
Simge_celen_ozyildiz_ Ebrucakmak riskli gebelik geçirdiğim için kontrol edildi açılma erken doğum riski vs var mı diye
Demetus Bende 10 gün sonra çatıya gireceğim doktor öyle söyledi. Peki bu alttan bakmıştı doktor bi aletle bebiş için ilk zamanının gibi bişey mi??
umutunannesi2023 Demetus Demetus aletle bakilan vajinal ultrason cati muaynesinde alet yok iki parmagiyla bakiyor sadece