Demetus umutunannesi2023 yok bebişi görmek için bakıyorlar ya bide bişey sorucam ben normal doğumdan korkuyorum doktora söylemedim daha bu gittiğimde çatı muayenesi yapacak acaba söylesem sezeryan istiyorum diye bu çatıyı gene de yapar mı bana
umutunannesi2023 Demetus normal dogum dusunenlere yapiliyor genelde ben normale sicak bakiyorum demistim o yuzden yapti sanirim ama olumlu gitmeyince sezeryana karar verdi ama siz sezeryan istiyorumd erseniz bu muayneyi yapmaz bence ona gore plan cizer sizede
livasmomm Ebrucakmak acı yok diyen yalan soyler elini sokup esneklige bakiyor dr degilde hemsire yapmisti bana hemde iki kere sinir olmustum çünkü normal doğum yapmicaktim keyfii yaptilar resmen
Arzuymn Benim doktorum cumartesi günü muayene edeceğini söyledi ama ben o gün 36+1 olcam uygulamaya göre. Erken mi sizce, çünkü yorumlarda hep 37 38 görüyorum
Ebrucakmak Arzuymn 37 38 diyorlar ama doktorun daha iyi bilir seni takip ettiği için o yüzden yapmak istemiştir
umutunannesi2023 Demetus hayirlisi olsun once allaha sonra doktorlara emanetiz onlar bilirler islerini 🥰🥰🥰 kasmayın kendinizi saglikla alin insaallah bebeginizi
MalkOc Ben 38+3 günlüğüm bugün yapıldı ve dar oldunu söyledi normalden daha fazla zorlancamı söyledi sezeryana yöneltti😬
Mom_13 Doktora bağlı biraz iki defa oldum ilk hiç duymadım ikincide doktor farklıydı canım ister istemez acıdı kendimi çektim
Ebrucakmak Miray1804 oldum oldum yani bncede herkesin acı eşiğiyle alakalı biraz kastım kendimi doktorum rahatlattı beni çok şükür bacaklarımda yapacağı baskının nasıl biiey olduğunu gösterdi derin nefes aldım hemen baktı çok uzun tutmadı zatn ince bir sızı gibiydi benim ki sorun yaşamadım ama dedikleri gibi kasmamak gerekiyormuş onu anladım 🥰normal doğum nasipse bakalım
Miray1804 Ebrucakmak evet bende hiç sıkıntı yaşamadım gayet rahattım acilmanız falan var mıydi bana doktorum yarım santim açıklık var dedi
Ebrucakmak Miray1804 bana öyle bişey demedi sadece 40 a yaklaşırsın gibi görünüyor doğumun dedi bebek pozisyonun da haraketler yap yürüyüş yap bide ilişkiye giriyorsanız devam etmemi söyledi
Miray1804 Ebrucakmak size söylediklerinin aynısını bana da söyledi bol bol yürüyüş ve egzersiz yap dedi az kaldi ya Allahın izniyle miniklerimizi sağ salim kucağımıza alalım da🙏❤
Simge_celen_ozyildiz_ Ebrucakmak riskli gebelik geçirdiğim için kontrol edildi açılma erken doğum riski vs var mı diye