Uselemekndz Bende 38+4 düm. Hiç sancım falan herkes şu an 4 gözle bekliyor valla bende sabah akşam bekliyorum. Dün bir doktoru izledim tavsiye ettiği iki şey vardı korunmasız ilişkiye girmek , bir de günde 3,4 tane hurma yemek bunları denicem bende
Aslim12 Bsrakrk aynen öyle olucak artık pazartesi neler yaşıycam kimbilir suni sancı alacağına spinal yap diyorlar kafam karıştı iyice
balbebek_ Bsrakrk ben de 38deyim dün oldum muayene açılma yok ama rahimağzı yumuşamış dedi başlar mı acaba bundan sonra açılma