Minikmucizemmm23 Dinazorlular trendyoldan benim de kış bebişi olacak dağlıkla ama illa çıtçıtlı ve battaniye olacak. Kumaşı çok güzel çok beğendim💙 Eşim fanatik ona sürpriz için almıştım Galatasaraylıyı oda çok içime sindi ama bizim burada bi mağazadan aldım internette aynısından hiç görmedim malesef ❤️