Balbebek012 Nefised seninki de ağustos bebeği olacak ve uzun kollu tercih etmişsin benim de doğumum yakın ağustos başı doğumum var uzun aldım ama çocuk bu sıcak ta pişer gibi me geliyor bu arada hepsi şahane ya bayıldım 🥰benim de oğluş Pierre cardin den ben de aldım
zehrazeynep Balbebek012 ağustosta doğurmuş biri olarak söylüyorum aldıklarınız boşuna 😂 ben iki set hastane çıkışı üç takım ve aklıma gelmeyen birkaç bişi daha aldım sıcaktan giydiremedik iki ay zıbınla kaldı zaten sonra küçüldü kullanmadan ha memleketiniz serinse sorun değil biz doğudayız
Trldyg Nefised inşallah canım ♥️bizimde toplam 6 takım oldu artık alirsam büyük alırım herlde 6 aylık yetmez mi ki bunların çok acemiyim bu konuda yaq
TuqbaArslan Benimde aldıklarında resmini bulabildiklerimi yüklüyorum 🥰🥰 Sağlıkla giydirelim hepimiz inşallah 🤲🏻🤲🏻
Nefised TuqbaArslan ayy ayaklı pandalı pantolondan ve zıbının aynısı bizde de var hepsi şahane güle güle kullanın ♥️🌸
Minikmucizemmm23 Benim şuan buraya atacağım bi kıyafeti yok miniğimin ama sepete ekledim kız ve erkek olarak beğendiklerimi cinsiyeti belli olunca alıcam sabırsızlıkla bekliyorum o günü 🙈😍
minikmucizeemaak Nefised Bir tane de yeşil dinazorlu tulum setimiz var ama onun fotoğrafını bulursam ekleyeceğim🥹 Sağlıkla içlerinde görüp büyütmek de nasip olsun hepimize kızlar 💙
Nefised minikmucizeemaak ay o beyaz trex olanı bende çok beğenmiştim alacaktım nasip olmadı sağlıkla giysin yavrunuz🌸♥️
Minikmucizemmm23 minikmucizeemaak ya şu dinazorlu takımlar çok güzel bizim daha cinsiyetimiz belli olmadığı için almadım ama kış bebeği olcak benim miniğim kış için iyi olur mu nasıl güzel geldi mi ? Bir de Galatasaraylı takımı internetten mi aldınız çok güzel 😍💛❤️
alitalia Bunlarda benim prensesime aldıklarımdan bazıları🩷 hurçta hepsi o yüzden siparişlerimden çektim resimleri aşk yaşıyorum bakıp bakıp 🌸 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Ikiz_annesii Nefised bende ogluma o taçlı modelin mavisini, kızıma pembesini aldım yani anneannesi aldı ilk fotoğraf çekiminde giydiricem🤭
minikmucizeemaak Minikmucizemmm23 Dinazorlular trendyoldan benim de kış bebişi olacak dağlıkla ama illa çıtçıtlı ve battaniye olacak. Kumaşı çok güzel çok beğendim💙 Eşim fanatik ona sürpriz için almıştım Galatasaraylıyı oda çok içime sindi ama bizim burada bi mağazadan aldım internette aynısından hiç görmedim malesef ❤️